معرفی فیلم تند وخشن 5

برايان اوکانر که الان براي اف بي آي کار مي‌کند به همراه دومنيک تورتو تيمي درست مي‌کند تا جلوي يک تاجر هروئين را كه درصدد نفوذ به دستگاه او است را بگيرد که ...

تند و خشن

تند و خشن

 

«كريس مورگان» نگارش فيلمنامه «تند و خشن 5» را برعهده داشته است.

چهارمين بخش اكشن سينمايي «تند و خشن» توانست با فروش 350 ميليون دلاري در گيشه سينما‌ها موفق عمل كند و مقدمات ساخت نسخه پنجم آن را فراهم كند.

در سري فباي اين درام درام (دامينيک) تبهکار، پس از انجام عملياتي جديد خود را پنهان کرده و طي تماس تلفني که خواهرش ميا با او مي‌گيرد، متوجه مي شود که همسرش لتي به دست تبهکاري به نام براگا کشته شده است. او از مخفيگاهش بيرون مي آيد و به قصد انتقام گيري خود را در گروه رانندگان پرسرعت گروه براگا جا مي‌زند. از سوي ديگر مامور پليس برايان نيز در پي دستگيري براگا است. او سابقاً در گروه دام فعاليت مي کرده و در لحظات آخر ماموريتش دام را از دست پليس فراري داده است. دام و برايان همديگر را در گروه براگا ملاقات مي کنند. هردوي آنان به صورت مخفي وارد گروه براگا مي شوند و قصد دستگيري او را دارند.

در قسمت پنجم اين فيلم كه مسابقات غيرقانوني اتومبيل‌سواري را نشان مي‌داد، «وين‌ ديزل» و «پائول واكر» هم‌چون قسمت‌هاي قبل نقش‌آفريني داشتند.

«وين ديزل» ،« يوآخيم دي آلميدا» ، «مت شولز»« السا پاتاكيو» و« پل والكر» از ديگر بازيگران اين پروژه سينمايي هستند. مت شولز در اولين قسمت از اين فيلم نيز حضور داشت .

يوآخيم دي آلميدا، بازيگر پرتغالي اين فيلم كه پيش از اين در دو فيلم «24» و «وداع» حضور داشته، در نقش يك توزيع‌كننده‌ي مواد مخدر قدرتمند و بي‌رحم ظاهر مي‌شود. السا پاتاكي نيز در كنار وي نقش يك زن جوان اسپانيايي را ايفا مي‌كند.

فيلم «تند و سريع 5» به كارگرداني جاستين لين آماده نمايش شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:اکشن, | 11:59 | نویسنده : طاها عبداللهی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ابزار وبلاگ